fotografpaulinewirenborg

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

Världens bästa pojkvän <3

Av Pauline Wirenborg - 5 mars 2010 08:12

Gårdagen började med att jag väcktes klockan sex på morgonen av att Simon ringde, sa godmorgon, jag älskar dig, du kommer få en jättebra dag idag! 
Somnade om, och gick upp några timmar senare, tricktränade lite med Eros, red ut en sväng på honom, åkte sen till Kolbäck, där vi åkte till Västerås nästan på en gång.
Åkte ut till Erikslund, där vi gick in på skopunkten. Simon vände sig om, kramade mig och sa 'köp vilka skor du vill, jag betalar'. Så, vi med våran dåliga ekonomi, hur kan han säga så? Han fick 10.000 av akassan i förrgår, som han inte berättat för mig, stoppat undan lite på sparkonto och så också.
Köpte mig ett par med lite klack och så, snygga! Blev inte så dyra iofs, kostade oss 89 kr, så det var helt överlevbart. Sen gick vi in på Tati, men hittade inget, även om vi hade lite pengar lever man fortfarande i 'nej det är för dyrt *lägga tillbaka*'., i klädesväg iaf, Simon köpte ett jättesnyggt halsband till mig för 200!
Gick in på Hööks, så nu har jag hästgodis för ett år frammåt ungefär! Slipper jag ta familjens knäckebröd, detta betalade jag dock själv, då det var till Eros, inte mig.

Sen Billiga Nisses, där vi hittade lite kul saker, bla en parfym till mig, för 69 kr, cdfodral (som jag har längtat efter detta!), köpte lite mer minns inte riktigt, fast vi köpte ett spel, sk. Sex-spelet. Eller ja, jag köpte.


Sen åkte vi in till Mongolian Barbeque, eftersom jag aldrig ätit där. 
Åt buffen, och gud vad gott det var! Pratade hade det mysigt, tog efterätt, gick allt som allt på nästan 500, men det var det värt, helt klart!


Flytta lite bil till gratisparkering, sen in på bion, där vi fick sitta och vänta en stund, satte oss olägligt precis vid stor mörk tjej som inte kunde sluta skrika ut sitt ytterst ointressanta liv till sina vänner. De som inte känner mig, vet kanske inte att jag har en benägenhet att säga högt och klart vad jag råkar tycka om människor, men fråga Joss så vet ni, men stolt denna gång, höll mig, men tom Simon blev skapligt irriterad, bytte sittplats rätt fort.

Bion i sig var underbar, hur kan den vara annat, Tim Burton, Danny Elfman, Jhonny Depp, Helena Bonham-Carter, Anne Hathaway, Snape (Minns inte skådespelarnamnet), Christopher Lee, och det var bara några. Saknade dock musikalen, bara satt och väntade på låtarna, men dem kom aldrig, annars var det totalt värt dem 95 kr per person det kostade!


Kom hem sen, halv tolv ungefär, gick jag in på toaletten, kom ut, då står ett visst spel uppdukat på vardagsrumsbordet. Resten av kvällen kan ni ju föreställa er, men den blev underbar. 

Ska kasta in lite bilder senare på vad det inhandlades. 

 
 
Ingen bild

Nocturna

5 mars 2010 09:23

Snape heter alan rickman :D (A)
kul att du haft en så bra de ! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Wirenborg - 22 november 2010 13:44

Eftersom jag så sällan uppdaterar denna blogg, och inte har orken att hålla liv ordentligt i tv¨bloggar hänvisar jag till min andra lite mer personliga blogg!Ska ladda upp mer bilder i den, så den får blir en kombinerad foto/vanlig blogg! Ta er ...

Av Pauline Wirenborg - 1 november 2010 09:32

       Lite nya bilder på Flippa!     Även fått hem mitt nya objektiv nu, ett 50mm f/1.8D. Bara hunnit småtesta det lite, ska ta med till Granhammar och testa på hästarna! Vill ta lite porträttbilder på dem.  Håll koll efter resultat! ...

Av Pauline Wirenborg - 22 oktober 2010 11:45


     Längesedan jag uppdaterade här ordentligt nu (därför kastar jag in en bild på mig själv...).  Motivationen är inte på topp när jag inte har några bra objektiv. Men om allt går som det ska trillar pengarna in på måndag och objektiven bor...

Av Pauline Wirenborg - 15 oktober 2010 14:39

Ni har väl inte missat att jag numera har en mer personlig blogg där jag skriver mer om vad som händer i min vardag?   http://mariapaulinejosefina.bloggplatsen.se/ ...

Av Pauline Wirenborg - 12 oktober 2010 14:30


   Fick idag bege oss till Norrköping för att göra eldjobb på någon form av invigninsest till något industriföretag. Kul med elden precis bredvid E-on, men men.Det var stressigt, kort om tid, hitta dit, hitta människor osv, men till slut fick vi ta...

Presentation


Hund, häst eller fotointressrad? Då har du kommit rätt! Sysslar även med tornerspel och medeltid.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Bli ett fan på fb!

Mina följare!

bloglovin

Gästbok

Bdb


Ovido - Quiz & Flashcards