fotografpaulinewirenborg

Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Morgonpromenad med mamma och Loppan

Av Pauline Wirenborg - 7 september 2010 10:00

Jag och mamma gick en mysig morgonpromenad i dimman imorse. 

Mamma tog Loppan och jag tog kameran, sen gick vi bort till sommarhagarna och kollade till hästarna.

När vi kom till grinden visslade mamma, och efter någon minut börjar man höra hovtramp, sen ur dimman travar hästarna fram! 


  

  

  

 
 
Ingen bild

Mia P

8 september 2010 10:40

Fantastiska, trollska bilder!

 
Camilla - Foto & Design

Camilla - Foto & Design

20 september 2010 10:24

SV: Jag såg bara skymten av dom när vi kommit till slutet av hagen, dom stod och tryckte i hörnet längst bort i hagen, "mot katrineholm" stod bara och blängde på oss, rörde sig inte ur fläcken :D haha!

http://millao.webblogg.se

Pauline Wirenborg

20 september 2010 12:44

haha låter som dem, de två svarta är 27 år, dem går inte längre än dem behöver och Lillan håller sig väl med dem, även om hon normalt är så pass nyfiken att man får skaka av sig henne :P

 
emma

emma

4 oktober 2010 21:23

underbara bilder! :O

http://blondiinemma.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Wirenborg - 22 november 2010 13:44

Eftersom jag så sällan uppdaterar denna blogg, och inte har orken att hålla liv ordentligt i tv¨bloggar hänvisar jag till min andra lite mer personliga blogg!Ska ladda upp mer bilder i den, så den får blir en kombinerad foto/vanlig blogg! Ta er ...

Av Pauline Wirenborg - 1 november 2010 09:32

       Lite nya bilder på Flippa!     Även fått hem mitt nya objektiv nu, ett 50mm f/1.8D. Bara hunnit småtesta det lite, ska ta med till Granhammar och testa på hästarna! Vill ta lite porträttbilder på dem.  Håll koll efter resultat! ...

Av Pauline Wirenborg - 22 oktober 2010 11:45


     Längesedan jag uppdaterade här ordentligt nu (därför kastar jag in en bild på mig själv...).  Motivationen är inte på topp när jag inte har några bra objektiv. Men om allt går som det ska trillar pengarna in på måndag och objektiven bor...

Av Pauline Wirenborg - 15 oktober 2010 14:39

Ni har väl inte missat att jag numera har en mer personlig blogg där jag skriver mer om vad som händer i min vardag?   http://mariapaulinejosefina.bloggplatsen.se/ ...

Av Pauline Wirenborg - 12 oktober 2010 14:30


   Fick idag bege oss till Norrköping för att göra eldjobb på någon form av invigninsest till något industriföretag. Kul med elden precis bredvid E-on, men men.Det var stressigt, kort om tid, hitta dit, hitta människor osv, men till slut fick vi ta...

Presentation


Hund, häst eller fotointressrad? Då har du kommit rätt! Sysslar även med tornerspel och medeltid.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Bli ett fan på fb!

Mina följare!

bloglovin

Gästbok

Bdb


Ovido - Quiz & Flashcards