fotografpaulinewirenborg

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Tävling.

Av Pauline Wirenborg - 5 oktober 2010 20:16

Jag ska för andra gången i mitt liv delta i en tävling ifrån en blogg, spännande!

Det är iaf stargirlphoto.blogg.se som har tävlingen och man kan vinna en canvastavla ifrån Canvasframkallning.se.


Bilden jag ska tävla med är en bild jag fotade för någon vecka sedan då jag och Flippa tog en liten höstpromenad. 


  

Jag tycker att jag ska vinna då jag har som mål att endast ha mina egna bilder på väggarna i min och sambons lägenhet, i just då canvas, vilket jag som arbetssökande tyvärr inte har råd med, men vill hemskt gärna 'komma igång' med att klä lägenheten med mina egna bilder, eftersom jag bara tar fler och fler bilder så kommer det bli en hel del till slut som ska kläs på canvas. 

 
 
Ingen bild

Nihilithan

5 oktober 2010 21:23

lycka till! :) jätte fin bild!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pauline Wirenborg - 22 november 2010 13:44

Eftersom jag så sällan uppdaterar denna blogg, och inte har orken att hålla liv ordentligt i tv¨bloggar hänvisar jag till min andra lite mer personliga blogg!Ska ladda upp mer bilder i den, så den får blir en kombinerad foto/vanlig blogg! Ta er ...

Av Pauline Wirenborg - 1 november 2010 09:32

       Lite nya bilder på Flippa!     Även fått hem mitt nya objektiv nu, ett 50mm f/1.8D. Bara hunnit småtesta det lite, ska ta med till Granhammar och testa på hästarna! Vill ta lite porträttbilder på dem.  Håll koll efter resultat! ...

Av Pauline Wirenborg - 22 oktober 2010 11:45


     Längesedan jag uppdaterade här ordentligt nu (därför kastar jag in en bild på mig själv...).  Motivationen är inte på topp när jag inte har några bra objektiv. Men om allt går som det ska trillar pengarna in på måndag och objektiven bor...

Av Pauline Wirenborg - 15 oktober 2010 14:39

Ni har väl inte missat att jag numera har en mer personlig blogg där jag skriver mer om vad som händer i min vardag?   http://mariapaulinejosefina.bloggplatsen.se/ ...

Av Pauline Wirenborg - 12 oktober 2010 14:30


   Fick idag bege oss till Norrköping för att göra eldjobb på någon form av invigninsest till något industriföretag. Kul med elden precis bredvid E-on, men men.Det var stressigt, kort om tid, hitta dit, hitta människor osv, men till slut fick vi ta...

Presentation


Hund, häst eller fotointressrad? Då har du kommit rätt! Sysslar även med tornerspel och medeltid.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Bli ett fan på fb!

Mina följare!

bloglovin

Gästbok

Bdb


Skapa flashcards